dimarts, 29 de març del 2011

Noves Tecnologies

A vegades penso que estic al nivell del paio de la foto en quant a noves tecnologies es refereix.

No és pas d'estranyar, ja que com he explicat milions de vegades, al Postgrau e la UB que vaig realitzar fa uns cinc anys (en el qual existia el mòdul de 'Noves Tecnologies') vaig estudiar el Projector de Transparències com a gran Nova tecnologia! Això és el que treballen a Magisteri a la Universitat de Barcelona! Fora ja, Senyor Llop!

En fi, al que anava... Sovint sento que els companys de l'escola parlen sobre els programes que fan servir (Filemaker, Proshows, Alexia,...) i no tinc ni idea de què parlen. Alguns han creat blogs com aquest, altres pàgines webs o nosequéquests.

Aquesta setmana he descobert una pàgina web anomenada Dropbox (http://www.dropbox.com/) que penso que pot ser bastant útil, sobretot per a persones que treballeu en equip i sobretot fent servir l'ordinador! Jo el faré servir per a collonades i poc per a la feina, perquè jo no puc ficar a dins les cordes de saltar, les pilotes de futbol i basquet, els matalassos de fer tombarelles... Però segur que acabo trobant un bon servei.

Així que ja sabeu si algú sap fer algun curset de 'Programes cutres (I)' o 'Que es eso de Internest (IV)' sempre pot ser interessant!

Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Muy bueno al manos libres del pavo.. jejeje
    Realmente las nuevas tecnologias pueden ser muy utiles pero hay tantas cosas que hasta yo que soy un friker me estreso!! jeje
    El dropbox es una de esas que me instalé un dia pero aun no he tenido tiempo de mirar... ya exploraremos :)
    Un abrazo!

    ResponElimina
  2. Yo también tuve al Senyor Llop y las transparencias...

    Alba

    ResponElimina